El Sindicat de Poble de Vilamajor és un espai d’autoorganització i d’autodefensa de les classes populars, que ens ha de permetre a les veïnes de Vilamajor lluitar contra els atacs del capitalisme i les seves dinàmiques de convertir-ho tot en mercaderia, alhora que construïm un poble fort i solidari des del suport mutu. Volem defensar-nos col·lectivament dels abusos cap a les vides de la gent creats per aquest sistema tan desigual, injust i inhumà. Fa prop d’un any que vam començar a treballar, però ara ha arribat l’hora de presentar-nos.

El Sindicat de Poble de Vilamajor es dedica als àmbits de defensa de l’habitatge i dels drets laborals. Tant si patim els efectes de l’especulació immobiliària (pujades abusives de lloguer, preus desorbitats, impossibilitat de marxar de casa els pares, amenaces dels bancs…) com si som víctimes d’explotació laboral (feina precària, hores sense pagar, abusos…), el Sindicat és el lloc des d’on organitzar-nos i plantar cara. Veniu a les nostres assemblees, lluitem juntes!

Des del Sindicat ens enfoquem a Vilamajor (Sant Antoni i Sant Pere), però teixim llaços amb les companyes que lluiten al Baix Montseny i la resta del territori. Perquè l’enemic és gran, però la força del poble és imparable.

Força Sindicat!